Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Startups Επιχειρήσεις και Πράσινη Επιχειρηματικότητα

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
ΙΕΚ Εκπαιδευτική Ένωση
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Σε ποιους απευθύνεται

Άτομα που αναζητούν νέους τρόπους να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες και να αποκτήσουν τα βασικά εργαλεία για την πραγματοποίηση τους. Φοιτητές και αποφοίτους διαφόρων ειδικοτήτων, όπως τα οικονομικά και τη διοίκηση, αλλά και τεχνικών ή θεωρητικών σχολών. Άτομα όλων των ηλικιών που να ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες στο πεδίο της επιχειρηματικότητας και τη καινοτομίας. Εν δυνάμει επιχειρηματίες στο χώρο της πράσινης επιχειρηματικότητας και των καινοτόμων ιδεών που στοχεύουν στην αειφόρο περιβαλλοντική ανάπτυξη.

Περιγραφή σεμιναρίου

Ενότητες - Στόχοι
Ενότητα 1: Η έννοια των startups επιχειρήσεων και η σημασία τους για τη σύγχρονη οικονομία
Με τη συμπλήρωση της ενότητας ο υποψήφιος θα είναι σε θέση να απαντά στους ακόλουθους διδακτικούς στόχους:
Τι είναι και πώς ορίζεται μια start up επιχείρηση;
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των startups;
Ποια είναι η σχέση μεταξύ της καινοτόμου επιχειρηματικής δραστηριότητας και των startups;
Ποιοι είναι οι πιο φιλόξενοι κλάδοι για τη δημιουργία μιας start up επιχείρησης;
Γιατί η παγκόσμια κοιτίδα των νεοφυών επιχειρήσεων βρίσκεται στη Silicon Valley;
Ποιο είναι το ελληνικό startup οικοσύστημα και ποιος ο ρόλος του κράτους;

Ενότητα 2: Θερμοκοιτίδες ανάπτυξης των νέων επιχειρήσεων
Με τη συμπλήρωση της ενότητας ο υποψήφιος θα είναι σε θέση να απαντά στους ακόλουθους διδακτικούς στόχους:
Ποια είναι η έννοια των θερμοκοιτίδων και ποιος ο ρόλος τους για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας;
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των θερμοκοιτίδων επιχειρήσεων;
Ποιος είναι ο σκοπός και οι παράλληλες επιδιώξεις μιας θερμοκοιτίδας;
Τι προσφέρουν οι θερμοκοιτίδες στις νεοφυείς επιχειρήσεις;
Ποια είναι τα είδη των θερμοκοιτίδων ανάλογα με τη νομική τους υπόσταση;

Ενότητα 3: Από την ιδέα στην επιχειρηματική ευκαιρία
Με τη συμπλήρωση της ενότητας ο υποψήφιος θα είναι σε θέση να απαντά στους ακόλουθους διδακτικούς στόχους:
Ποια χαρακτηριστικά συνιστούν μια ιδέα ως πραγματική ευκαιρία για επένδυση;
Ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία μια ιδέα ανάγεται σε επιχειρηματική ευκαιρία;
Ποια είναι τα στάδια ίδρυσης μιας νέας επιχείρησης;
Προσδιορισμός των χαρακτηριστικών του προσφερόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας και των αναγκών που πρόκειται να ικανοποιήσει.
Ποιο θα πρέπει να είναι το προφίλ του δυνητικού επιχειρηματία;

Ενότητα 4: Τα βήματα δημιουργίας μιας start up επιχείρησης
Με τη συμπλήρωση της ενότητας ο υποψήφιος θα είναι σε θέση να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τους ακόλουθους διδακτικούς στόχους:
Διεξαγωγή έρευνας αγοράς για τον προσδιορισμό:
του καταναλωτικού κοινού
των δυνητικών ανταγωνιστών που δραστηριοποιούνται στην ίδια αγορά
των επιχειρήσεων που δύναται να επηρεάσουν τη λειτουργία της start up επιχείρησης
Ανάπτυξη του Επιχειρηματικού Σχεδίου (Business Plan)
Ανεύρεση χρηματοδότησης της επιχειρηματικής ιδέας

Ενότητα 5: Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Με τη συμπλήρωση της ενότητας ο υποψήφιος θα είναι σε θέση να απαντά στους ακόλουθους διδακτικούς στόχους:
Ποιοι είναι οι τύποι των ηλεκτρονικών συναλλαγών που δύναται να ακολουθήσει μια start up επιχείρηση;
Ποιοι είναι οι τύποι των επιχειρηματικών μοντέλων στο ηλεκτρονικό επιχειρείν;
Τι είναι το domain name και τι το web hosting;
Πώς συσχετίζεται το brand name με το υπάρχον νομικό πλαίσιο;
Πώς υλοποιείται και διαχειρίζεται το e-shop;
Ανάλυση κατηγοριών κόστους και έξοδα μετά την έναρξη λειτουργίας
Ποιοι είναι οι δυνατοί τρόποι χρηματοδότησης της ηλεκτρονικής επιχείρησης;

Ενότητα 6: Πράσινη Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
Με τη συμπλήρωση της ενότητας ο υποψήφιος θα είναι σε θέση να απαντά στους ακόλουθους διδακτικούς στόχους:
Ποιά είναι η σημασία και το περιεχόμενο της πράσινης επιχειρηματικότητας;
Ποια είναι τα οφέλη που απορρέουν από την εφαρμογή της;
Ποιοι παράγοντες συντελούν στην ανάπτυξή της;
Ποιές είναι οι κατηγορίες και οι τύποι πράσινης επιχειρηματικότητας;
Ποιος είναι ο ρόλος του κράτους αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προώθηση και την εδραίωση πράσινων τακτικών στον κόσμο των επιχειρήσεων;
Σε τι αποσκοπεί η οικολογική σήμανση των προϊόντων;

Ενότητα 7: Μελέτες περιπτώσεων εταιριών σχετικά με τη λήψη μέτρων για πράσινη επιχειρηματικότητα
Κορρές Φυσικά Προϊόντα
Revive Α.Ε. ανακύκλωση τηγανέλαιων
Parcelforce worldwide

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.