Δομή - Μαθήματα
Ρόλος, Χαρακτηριστικά και Δεξιότητες Σχολικού Συμβούλου, Ψυχολόγου, Ειδικού Παιδαγωγού
Νέα Μοντέλα προσέγγισης των παιδικών δυσκολιών/διαταραχών/ Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ)
Σχολική συμβουλευτική για Παιδιά με Προβλήματα/ ΕΕΑ : μία νέα πραγματικότητα
Μορφές και είδη/ομάδες διαταραχών/ ΕΕΑ
Τα χαρισματικά/προικισμένα παιδιά
Τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο εκπαιδευτικό σύστημα
Ψυχομετρικά όργανα και Διαγνωστικά Εργαλεία
Σχολική Συμβουλευτική Μαθητών, Γονέων, Εκπαιδευτικών & Διεπιστημονική Ομάδα
Μοντέλα παρέμβασης στο πλαίσιο του σχολείου για την πρόληψη αντιμετώπιση ψυχοκοινωνικών δυσκολιών
Χαρακτηριστικά και τρόποι παρέμβασης στην τάξη σε παιδιά με
Νοητική Καθυστέρηση
Ψυχοκοινωνικές-Μαθησιακές δυσκολίες
Εμπειρίες Κακοποίησης/ Εμπειρίες πένθους
Χρόνια νοσήματα-Αναπτυξιακές Διαταραχές
Εναλλακτικές παρεμβάσεις στο πλαίσιο του Σχολείου
Παραδοσιακά και σύγχρονα μοντέλα συμβουλευτικής παρέμβασης στα σχολεία
Ψυχολογία και Συμβουλευτική
Η επιτυχής παρακολούθηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος, δίνει τη δυνατότητα στο συμμετέχοντα να ασχοληθεί ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, Σύμβουλος Καριέρας, Σύμβουλος Εργασίας ή Mentor σε εργασιακά περιβάλλοντα όπως, ΣΔΕ, Σχολές Γονέων, ΚΕΣΥΠ, Πολυεθνικές ή μεγάλες εταιρίες με Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρείες Συμβούλων και Μελετών, ως Υπεύθυνοι Προσωπικής Ανάπτυξης και Επαγγελματικής Εξέλιξης Στελεχών και Υπαλλήλων.
Μοριοδοτείται σε προκηρύξεις των Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ ΓΣΕΕ, ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ, ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, ΣΕΒ, ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, ΚΑΕΛΕ της ΕΣΕΕ, ΤΕΕ, ΣΤΕ, ΑΔΕΔΥ).
Ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ)
Εξειδικευμένες Γνώσεις
Η γνωριμία της Σχολικής Κοινότητας (Εκπαιδευτικοί, γονείς, Ειδικοί Ψυχικής Υγείας) με αποτελεσματικά Μοντέλα παρέμβασης για την πρόληψη και αντιμετώπιση ψυχοκοινωνικών δυσκολιών που εκδηλώνονται εντός του σχολικού περιβάλλοντος.
Ανάπτυξη Δεξιοτήτων
Οι επιμορφούμενοι, ολοκληρώνοντας επιτυχώς το επιμορφωτικό πρόγραμμα, αναμένεται:
Α) Σε επίπεδο Γνώσεων
Να γνωρίσουν τις μορφές και είδη/ομάδες διαταραχών/ ΕΕΑ
Να γνωρίσουν το πλαίσιο (θεσμικό και παιδαγωγικό) παρέμβασης της Σχολικής Συμβουλευτικής
Να αποκτήσουν τις απαιτούμενες γνώσεις για τα χαρακτηριστικά των παιδιών με:
Νοητική Καθυστέρηση
Ψυχοκοινωνικές-Μαθησιακές δυσκολίες
Εμπειρίες Κακοποίησης/ Εμπειρίες πένθους
Χρόνια νοσήματα-Αναπτυξιακές Διαταραχές
Β) Σε επίπεδο Δεξιοτήτων
να σχεδιάζουν, να υλοποιούν και να αξιολογούν προγράμματα παρέμβασης
να αποκτήσουν δεξιότητες συμβουλευτικού ρόλου στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς των παιδιών με ΕΕΑ
να είναι ικανοί αποτελεσματικής χρήσης και αξιοποίησης Ψυχομετρικών εργαλείων και Διαγνωστικών Οργάνων
Γ) Σε επίπεδο Στάσεων
H υιοθέτηση θετικής στάσης για την εκπαίδευση, ενσωμάτωση και αποκατάσταση των παιδιών με ΕΕΑ.
Η αποδοχή της ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση και ευκαιριών στη ζωή για κάθε περίπτωση παιδιού και ενήλικα.
H αναγκαιότητα ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης των παιδιών με ΕΕΑ και των γονιών τους με επιστημολογικά ορθολογικό τρόπο.