Συνοπτικό πρόγραμμα
DIGITAL CONTENT MARKETING
• Εισαγωγή στο Digital Content Marketing
• Έννοια, Ορισμός Content Marketing
• Έννοια, Ορισμός Digital Content Marketing
• Content & Διαφήμιση
• Digital Content / Επιθυμητό αποτέλεσμα
• Digital Content Marketing & Το ‘προφίλ’ του πελάτη
• Digital Content / Δημιουργία και ανάπτυξη Personas
• Digital Content Influencers
• Brainstorming για σχεδιασμό και ανάπτυξη Digital Content.
• Στρατηγική Content marketing
• Μορφές Digital Content / Ανάλυση και αναφορά σε παραδείγματα content types.
• Digital Content Marketing και Visual Elements /Ορισμός, είδη
και αρχές του digital content visual elements
• Ο ρόλος της τέχνης και της επιστήμης στο Digital Content Marketing
• Τα infographics στο Digital Content Marketing
• Digital Content Marketing Goals / Στοχοθεσία
• Προσαρμογή και διαφοροποίηση του Digital Content σύμφωνα με τη φάση
του κύκλου ζωής των προϊόντων/υπηρεσιών.
• Προσαρμογή και διαφοροποίηση του Digital Content σύμφωνα με τα στάδια
του αγοραστικού κύκλου. / Digital Content marketing & Buying Process
• Digital Content Editorial Calendars
• Digital Content Marketing Team
• Τα τρία R του Digital Content Marketing
• Digital Content Marketing & Web Design
• Digital Content Promotion
• Content Channels / Παρουσιάση των Content Channels /Free & Paid
(Ειδική ανάλυση στον διαχωρισμό Paid και Free channels)
• Digital Media – Ψηφιακά κανάλια περιεχομένου (Παρουσίαση των ειδών digital media)
• Digital Media/Αλληλεπίδραση
• Ο περιοδικός πίνακας του Digital Content Marketing
• Content marketer ή engineer / Ιδιότητες και χαρακτηριστικά
• Digital Content Metrics & Tools
• DRM (Digital Rights Management) Ψηφιακή διαχείριση πνευματικών δικαιωμάτων
• Oι προκλήσεις του Content Marketing
• Social Content creation & promotion (Δημιουργία και Προώθηση)
• Content Optimization (Βελτιστοποίηση περιεχομένου)
• Content Syndication / placement (Διαθεσιμότητα περιεχομένου
σε άλλα online κανάλια: media outlets, related blogs, RSS channels,
media partners, press releases κ.λπ)
Εργαλεία Digital Content
• Εκμάθηση και πρακτική άσκηση εργαλείων δημιουργίας digital content.
SOCIAL MEDIA STRATEGY
• Ανάλυση των Social Media (SM), Ο ρόλος των social media στο marketing plan,
Ορισμός και Χαρακτηριστικά των SM, Είδη (κατηγορίες) και εξέλιξη των SM
• Η σημασία του social media marketing για την επιχείρηση, Στατιστικά στοιχεία των SM,
Τα social media στην Ελλάδα
• Στρατηγική των Social Media, Διαμόρφωση στρατηγικής,
Παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η στρατηγική
• Σχεδιασμός social media strategy βήμα βήμα, Συμβουλές για Online επιτυχία στα SM
• Public Relations και Social Media, Τα εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων, Η σημασία
των social media στις Δημόσιες Σχέσεις/ Reputation Management,
Δελτία τύπου και social media, e-Δελτία Τύπου, SMNR (social media news releases)
• Τα social media στην υπηρεσία της διαχείρισης κρίσεων
• Blog marketing, Δημιουργία Blog, Tips για blogs
• Κινητά& Social Media, Mobile application marketing, Ησημασίακαιηχρήσητων
social media μέσωκινητών, Mobile apps για Facebook, twitter