E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing

INNOVATION & COMMUNICATION in Digital Marketing: Digital Content Marketing – Social Media Strategy

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IST College ΚΔΒΜ2
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
15/04/2019
12 ώρες
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
13/05/2019
12 ώρες
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
17/06/2019
12 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Eξειδικευμένοι εισηγητές από τον Οργανισμό IST College – IEK ΣΒΙΕ. Όλοι οι εισηγητές είναι έμπειροι στην εκπαίδευση ενηλίκων και καταξιωμένοι επαγγελματίες στον τομέα τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να γνωρίσουν και να αξιοποιήσουν εξ’ ολοκλήρου τη δύναμη του content μέσω εργαλείων Web 2.0, των social media και των δυνατοτήτων που παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε εργαζόμενους στο τμήμα διαφήμισης ή marketing που θέλουν να κατανοήσουν σύντομα και πρακτικά τις δυνατότητες και λειτουργίες του σύγχρονου διαδικτύου αλλά και σε ιδιώτες που επιθυμούν να ξεκινήσουν ή να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στο μοντέρνο marketing.

ΣΚΟΠΟΣ

• Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις του σύγχρονου Digital Marketing που πλέον εστιάζει στο marketing περιεχομένου λόγω της ιδιαίτερης ανάπτυξης sharing και social πλατφορμών επικοινωνίας. Παράλληλα γίνεται παρουσίαση και αναφορά σε εργαλεία Web 2.0 που ουσιαστικά έχουν δημιουργήσει όλες τις προϋποθέσεις για τη σημερινή κατάσταση όσον αφορά στην δημιουργία και διάδοση της πληροφορίας. Τέλος, αναλύονται μεθοδολογίες ανάπτυξης και διάθεσης του περιεχομένου σε digital media αλλά και Shared media.
• Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών λειτουργίας των Social Media. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν να διακρίνουν τα social media και θα κατανοήσουν τον ρόλο τον οποίο διαδραματίζουν στην προβολή των επιχειρήσεων και την αλληλεπίδραση τους με τα υπόλοιπα εργαλεία του online marketing. Επίσης θα διδαχτούν τον ορθό τρόπο σχεδιασμού μιας στρατηγικής social media.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Συνοπτικό πρόγραμμα
DIGITAL CONTENT MARKETING

• Εισαγωγή στο Digital Content Marketing
• Έννοια, Ορισμός Content Marketing
• Έννοια, Ορισμός Digital Content Marketing
• Content & Διαφήμιση
• Digital Content / Επιθυμητό αποτέλεσμα
• Digital Content Marketing & Το ‘προφίλ’ του πελάτη
• Digital Content / Δημιουργία και ανάπτυξη Personas
• Digital Content Influencers
• Brainstorming για σχεδιασμό και ανάπτυξη Digital Content.
• Στρατηγική Content marketing
• Μορφές Digital Content / Ανάλυση και αναφορά σε παραδείγματα content types.
• Digital Content Marketing και Visual Elements /Ορισμός, είδη
και αρχές του digital content visual elements
• Ο ρόλος της τέχνης και της επιστήμης στο Digital Content Marketing
• Τα infographics στο Digital Content Marketing
• Digital Content Marketing Goals / Στοχοθεσία
• Προσαρμογή και διαφοροποίηση του Digital Content σύμφωνα με τη φάση
του κύκλου ζωής των προϊόντων/υπηρεσιών.
• Προσαρμογή και διαφοροποίηση του Digital Content σύμφωνα με τα στάδια
του αγοραστικού κύκλου. / Digital Content marketing & Buying Process
• Digital Content Editorial Calendars
• Digital Content Marketing Team
• Τα τρία R του Digital Content Marketing
• Digital Content Marketing & Web Design
• Digital Content Promotion
• Content Channels / Παρουσιάση των Content Channels /Free & Paid
(Ειδική ανάλυση στον διαχωρισμό Paid και Free channels)
• Digital Media – Ψηφιακά κανάλια περιεχομένου (Παρουσίαση των ειδών digital media)
• Digital Media/Αλληλεπίδραση
• Ο περιοδικός πίνακας του Digital Content Marketing
• Content marketer ή engineer / Ιδιότητες και χαρακτηριστικά
• Digital Content Metrics & Tools
• DRM (Digital Rights Management) Ψηφιακή διαχείριση πνευματικών δικαιωμάτων
• Oι προκλήσεις του Content Marketing
• Social Content creation & promotion (Δημιουργία και Προώθηση)
• Content Optimization (Βελτιστοποίηση περιεχομένου)
• Content Syndication / placement (Διαθεσιμότητα περιεχομένου
σε άλλα online κανάλια: media outlets, related blogs, RSS channels,
media partners, press releases κ.λπ)

Εργαλεία Digital Content
• Εκμάθηση και πρακτική άσκηση εργαλείων δημιουργίας digital content.

 

SOCIAL MEDIA STRATEGY
• Ανάλυση των Social Media (SM), Ο ρόλος των social media στο marketing plan,
Ορισμός και Χαρακτηριστικά των SM, Είδη (κατηγορίες) και εξέλιξη των SM
• Η σημασία του social media marketing για την επιχείρηση, Στατιστικά στοιχεία των SM,
Τα social media στην Ελλάδα
• Στρατηγική των Social Media, Διαμόρφωση στρατηγικής,
Παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η στρατηγική
• Σχεδιασμός social media strategy βήμα βήμα, Συμβουλές για Online επιτυχία στα SM
• Public Relations και Social Media, Τα εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων, Η σημασία
των social media στις Δημόσιες Σχέσεις/ Reputation Management,
Δελτία τύπου και social media, e-Δελτία Τύπου, SMNR (social media news releases)
• Τα social media στην υπηρεσία της διαχείρισης κρίσεων
• Blog marketing, Δημιουργία Blog, Tips για blogs
• Κινητά& Social Media, Mobile application marketing, Ησημασίακαιηχρήσητων
social media μέσωκινητών, Mobile apps για Facebook, twitter

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας