Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Game Developer

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
ΚΕΔΙΒΙΜ - Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Οικονομικής και Κοινωνικής Πολιτικής - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πληροφορική

Εισηγητής

Επιστημονικός υπεύθυνος και διδάσκων της Θεματικής Ενότητας «Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών σε Υπολογιστή - (Game Developer)»» είναι ο κ. Νάτσικας Κωνσταντίνος ο οποίος σε συνεργασία με την Ευθυμία Καλαϊτζή, Μηχανικό Πληροφορικής με Msc «Εκπαιδευτής Ενηλίκων» του ΕΑΠ, και Msc «Διοίκηση Επιχειρήσεων» του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και με τον Δρ. Τσιμπίρη Αλκιβιάδη (Επίκουρο Καθηγητή Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας) ανέπτυξαν και οργάνωσαν το εκπαιδευτικό υλικό της ενότητας αυτής.

Σε ποιους απευθύνεται

Ιδανικό σεμινάριο για εκπαιδευτές που θέλουν να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικό στους μαθητές τους. Σχεδιασμένο με τη φιλοσοφία που υιοθετεί την βήμα προς βήμα καθοδήγηση του εκπαιδευομένου με εγχειρίδια χρήσης, βιντεομαθήματα, ασκήσεις και δεκάδες ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης. Ειδικότερα το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν εμπειρία στη δημιουργία games για υπολογιστές, tablets και smartphones.

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου «Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών σε Υπολογιστή - (Game Developer)» είναι:
Η δυνατότητα εκπαίδευσης σε όλα τα άτομα που επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις και εμπειρία στη δημιουργία games με πλήρη τεκμηρίωση και αναλυτική περιγραφή της κάθε κίνησης..

Περιγραφή σεμιναρίου

Η θεματική ενότητα «Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών σε Υπολογιστή - (Game Developer)» αποτελείται από έξι (6) διδακτικές ενότητες, οι οποίες είναι οι ακόλουθες :

ΠΡΩΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :
Πως σχεδιάζονται τα ψηφιακά παιχνίδια και γνωριμία με το περιβάλλον του Construct 2.

ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :
Δημιουργία ενός έργου και των στοιχείων από τα οποία αποτελείται. Επεξήγηση του επεξεργαστή εικόνων.

ΤΡΙΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :
Περιγραφή των plugins και των συμπεριφορών (behavior)
ενός ψηφιακού ήρωα. Γραμμή κινούμενων σχεδίων (animations) και καρέ ενός κινούμενου σχεδίου.

ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :
Περιγραφή των αξόνων Χ,Υ,Ζ ώστε να εμφανίζονται όλα τα αντικείμενα στην σκηνή

ΠΕΜΠΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :
Δημιουργία βασικού «ήρωα» και αίσθηση κίνησης.

ΕΚΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:
Ασκήσεις εφαρμογής με διαφορετικά σενάρια και συμπεριφορές

  Δείτε τον αναλυτικό Οδηγό Σπουδών

Πληροφορίες συμμετοχής

 Διάκρεια: 6 εβδομάδες

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.