Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Ευεπιχειρείν - Σεμινάρια – Εκπαίδευση
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

κ. Κωνσταντακόπουλος Ανδρέας,
Πρόεδρος Δ.Σ. Ένωσης Διαπραγματευτών Ελλάδος. Eισηγητής - Εκπαιδευτής σε φορείς και επιχειρήσεις του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Εισηγητής στο πρόγραμμα κατάρτισης "Diploma In Negotiation" του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και εκπαιδευτής στο Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕ.ΜΕ.Α). Με εξειδίκευση στο αντικείμενο “Διαπραγματεύσεις Κρίσεων”, έχει εκπαιδευθεί από τη New Scotland Yard και το FBI και έχει παρακολουθήσει με επιτυχία δύο προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου της Ιατρικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην “Προαγωγή Ψυχικής Υγείας” και στην “Ανάπτυξη Ψυχοκοινωνικών Δεξιοτήτων” και είναι απόφοιτος της Σχολής Εθνικής Άμυνας στις Στρατηγικές και Αμυντικές Σπουδές.

Σε ποιους απευθύνεται

• Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
• Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
• Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
• Ελεύθερους Επαγγελματίες
• Νομικούς και Ιατρούς
• Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών

Σκοπός

 Οι έρευνες έχουν καταδείξει ότι η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει 5 έως 10 φορές περισσότερο από την διατήρηση ενός υπάρχοντος
• Η ύπαρξη μιας "πιστής πελατειακής βάσης" αποτελεί το Νο 1 ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης.
• Η κατανόηση των λόγων αποχώρησης των πελατών και η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας τους, αποτελεί παράγοντα επιτυχίας της πελατειακής σας βάσης.

Περιγραφή σεμιναρίου

Θεματολογία Προγράμματος:
• Ποιοι είναι οι λόγοι που κάνουν τους ανθρώπους να παραπονούνται;
• Τα επίπεδα ικανοποίησης και η σημαντικότητα της διαφοροποίησής τους
• Η θετική δυναμική των παραπόνων
• Τι πελάτες θέλουμε;
• Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας του “πελάτη”;
• Η αποτελεσματική επικοινωνία και οι αρχές που την διέπουν.
• Τα δομικά στοιχεία της επικοινωνίας.
• Έχουμε τη ικανότητα να “ακούμε” τους ανθρώπους και να αποκωδικοποιούμε το μήνυμά τους; Η δεξιότητα της ενεργούς ακρόασης.
• Τεχνικές για να ακούμε αποτελεσματικά.
• Η ανατροφοδότηση ως εργαλείο σωστής διαχείρισης των πελατών

Επίλυση Ερωτημάτων:
Κατά τη διάρκεια του webinar σεμιναρίου θα υπάρχει η δυνατότητα να απαντηθούν τα ερωτήματα των συμμετεχόντων που αφορούν σχετικά θέματα

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.