Οι παρακάτω θεματικές ενότητες αποτελούν ξεχωριστές εκπαιδεύσεις ώστε να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να τις παρακολουθήσουν στο σύνολό τους ή μεμονωμένα.
ΕΝΟΤΗΤΑ: Αξιολόγηση (30/01)
Παρουσιάζεται ο τρόπος όπου πραγματοποιείται η αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών στο ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ. σε σχέση με το οικογενειακό και σχολικό ιστορικό του κάθε παιδιού ατομικά και εξηγείται εξ΄ ολοκλήρου το μη σταθμισμένο αξιολογητικό εργαλείο που θα δοθεί στους συμμετέχοντες.
ΕΝΟΤΗΤΑ: Μαθηματικά (31/01)
Αναλύεται η εξέλιξη της Μαθηματικής Σκέψης και για ποιους λόγους αυτή αποτελεί μια συχνά στενάχωρη συνθήκη για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Επίσης, παρουσιάζονται αποτελεσματικές μέθοδοι, προκειμένου να διευκολυνθεί η ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης και η εφαρμογή της σε πρακτικό επίπεδο (προμαθηματικές έννοιες, μηχανισμοί πράξεων, επίλυση προβλημάτων).
ΕΝΟΤΗΤΑ: Ορθογραφία (13-14/02)
Εκτίθενται οι τρόποι παρέμβασης σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που εντοπίζονται πολύ συγκεκριμένα στο κομμάτι της ορθογραφίας (μαθησιακή δυσκολία στη γραπτή έκφραση).
ΕΝΟΤΗΤΑ: Ανάγνωση-κατανόηση/Γραπτή έκφραση (27-28/02)
Παρουσίαση των τρόπων υποστήριξης των παιδιών που συναντούν μαθησιακές δυσκολίες στο κομμάτι της ανάγνωσης και της κατανόησης (ειδική μαθησιακή της ανάγνωσης) καθώς και τρόπους παρέμβασης στη γραπτή έκφραση, την οργάνωση, δόμηση και ανάπτυξη του γραπτού λόγου.
ΕΝΟΤΗΤΑ: Ανάγνωση-κατανόηση/Γραπτή έκφραση (06-03)
Παρουσίαση των τρόπων υποστήριξης των παιδιών που συναντούν μαθησιακές δυσκολίες στο κομμάτι της ανάγνωσης και της κατανόησης (ειδική μαθησιακή της ανάγνωσης) καθώς και τρόπους παρέμβασης στη γραπτή έκφραση, την οργάνωση, δόμηση και ανάπτυξη του γραπτού λόγου.
ΕΝΟΤΗΤΑ: Συμβουλευτική (07/03)
Στόχος αυτής της ενότητας είναι να αναδείξει τους τρόπους επικοινωνίας προκειμένου οι γονείς των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, να κατανοήσουν και να αποδεχτούν τις δυσκολίες των παιδιών τους,
ΕΝΟΤΗΤΑ: Πρώτη Ανάγνωση (27-28/03)
Γίνεται εκτενής παρουσίαση των τρόπων προσέγγισης του πολύπλοκου μηχανισμού της πρώτης ανάγνωσης. Αφορά τόσο τα παιδιά που ανήκουν στον τυπικό πληθυσμό, δηλαδή έχουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όσο και τα παιδιά που έχουν γενικές δυσκολίες (καθυστέρηση, αυτισμό, σύνδρομα). Τόσο η ολική μέθοδος αναλύεται όσο και η συλλαβική.
ΕΝΟΤΗΤΑ: Παρέμβαση στο Γυμνάσιο (03/04)
Παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο βάση του οποίου υπαγορεύεται η συνέχιση παρέμβασης σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στις τάξεις του γυμνασίου. Επιπλέον, προτείνονται τρόποι με τους οποίους μπορεί αυτή να επιτευχθεί χωρίς να επιτείνεται το ήδη βεβαρυμμένο σχολικό πρόγραμμα των εφήβων μαθητών.
ΕΝΟΤΗΤΑ: Ξένες γλώσσες (04/04)
Τεκμηριώνονται θεωρητικά οι λόγοι για τους οποίους η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, όπως τα Αγγλικά, αποτελεί μια επίπονη διαδικασία για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στη μητρική τους γλώσσα. Επιπλέον, προτείνονται διαδραστικές μέθοδοι για να διευκολυνθεί η εκμάθηση αυτή. Οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν πρακτικά πως, χρησιμοποιώντας τις άνω τεχνικές, διευκολύνουν την εκμάθηση των Αγγλικών σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
ΕΝΟΤΗΤΑ: Μαθησιακά και ΔΑΦ (17-18/04)
Αυτή η ενότητα αναφέρεται στα παιδιά με ΔΑΦ. Γίνεται εκτενής αναφορά στους τομείς κατανόηση, γραπτή έκφραση και ορθογραφία. Όλη αυτή η ενότητα, όπως και οι προηγούμενες, προσεγγίζεται αμιγώς πρακτικά.
Η προσέγγιση του προγράμματος δεν είναι θεωρητική αλλά αφορά την εφαρμογή και ορθή χρήση των τεχνικών παρέμβασης.