Σεμινάρια: Εξυπηρέτηση Πελατών

Χορηγοί Ενότητας
Απόκτησε Executive Diploma Digital & Social Media Marketing
Γίνε Social Media Expert!
ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
Σεμινάριο Πωλήσεων σε DVD
Μάθετε τα βασικά των πωλήσεων
πρακτικές ιδέες για μικρές επιχειρήσεις

Βρέθηκαν 7 καταχωρήσεις

 Σελίδα 1 Από 1  
Η Τέχνη της Επικοινωνίας, ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνωνΗ Τέχνη της Επικοινωνίας, ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων
Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι συμμετέχοντες με το πέρας της εκπαίδευσης, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε θεωρητικό, αλλά και σε πρακτικό επίπεδο, με συγκεκριμένες τεχνικές και πρακτικά εργαλεία επικοινωνίας.
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 23/01/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διεξάγεται επίσης ▼
Εξ Αποστάσεως
Διοίκηση και Οργάνωση Τηλεφωνικού ΚέντρουΔιοίκηση και Οργάνωση Τηλεφωνικού Κέντρου
Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι συμμετέχοντες με το πέρας της εκπαίδευσης, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε θεωρητικό, αλλά και σε πρακτικό επίπεδο, με συγκεκριμένες τεχνικές και πρακτικά εργαλεία.
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 24/01/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Ποιότητα, Διαχείριση, Ικανοποίηση και Εξυπηρέτηση Πελατών στον Ξενοδοχειακό ΚλάδοΠοιότητα, Διαχείριση, Ικανοποίηση και Εξυπηρέτηση Πελατών στον Ξενοδοχειακό Κλάδο
Διαφορές του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών σε σχέση με το Μάρκετινγκ Προϊόντων, H έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης, Η Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Η σημασία της ποιότητας στα Ξενοδοχεία (Customer Satisfaction & Service quality)...
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 30/01/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διεξάγεται επίσης ▼
Εξ Αποστάσεως
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΚΡΙΣΗΣΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΚΡΙΣΗΣ
Γιατί η εξυπηρέτηση είναι σημαντική. Ηγεσία: Πόσο σημαντική είναι στην εξυπηρέτηση. Ποιότητα Υπηρεσιών. Εστίαση στους πελάτες. Πρότυπα εξυπηρέτησης. Παράπονα και διαχείρισή τους. Συναισθηματική Νοημοσύνη. Γλώσσα Σώματος ...
Διοργανωτής: HELLAS NETWORK
Έναρξη: 08/02/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ- ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΠΕΛΑΤΗΣ MYSTERY CLIENT- GUEST SATISFACTIONΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ- ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΠΕΛΑΤΗΣ MYSTERY CLIENT- GUEST SATISFACTION
Το συγκεκριμένο σεμινάριο, δημιουργεί τις προδιαγραφές αξιολόγησης της ποιότητας και φυσικά στοχεύει σε τεχνικές πωλήσεων και λειτουργίας για την επανάληψη του πελάτη.
Διοργανωτής: TUV HELLAS
Έναρξη: 24/02/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ISO 10002ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ISO 10002
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστούν οι απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002 που αφορούν σε θέματα αποτελεσματικού και αποδοτικού χειρισμού παραπόνων ή οποιασδήποτε δυσαρέσκειας των πελατών προς έναν οργανισμό, ώστε να επιτευχθεί η κατά το δυνατό...
Διοργανωτής: TUV HELLAS
Έναρξη: 29/03/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
CUSTOMER SERVICE: Διαχείριση & Ικανοποίηση ΠελατώνCUSTOMER SERVICE: Διαχείριση & Ικανοποίηση Πελατών
Οι στόχοι του σεμιναρίου είναι: Η κατανόηση των απαιτήσεων & των προσδοκιών του σημερινού και του αυριανού Πελάτη. Η ανάπτυξη βέλτιστων ικανοτήτων Επικοινωνίας, Εξυπηρέτησης & Ικανοποίησης Πελατών.
Διοργανωτής: TUV HELLAS
Έναρξη: 05/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
 Σελίδα 1 Από 1  
Χορηγοί Ενότητας
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DIGITAL MARKETING MASTER ΕΝΑΡΞH 31/01
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΟΠΩΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.

επιστροφή