Σεμινάρια: Εξυπηρέτηση Πελατών

Χορηγοί Ενότητας
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DIGITAL MARKETING MASTER ΕΝΑΡΞH 11/05
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΟΠΩΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ELEARNING.
Απόκτησε Executive Diploma Digital & Social Media Marketing
Γίνε Social Media Expert!
ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

Βρέθηκαν 12 καταχωρήσεις

 Σελίδα 1 Από 1  
Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη - Διαδραστικό 6ωρο Εργαστήριο (workshop)Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη - Διαδραστικό 6ωρο Εργαστήριο (workshop)
Διαδραστικό 6ωρο Εργαστήριο (workshop) μέσω του οποίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να συνδέσουν αποτελεσματικά την τρέχουσα πελατεία τους με τις κατάλληλες τεχνικές πωλήσεων λαμβάνοντας υπόψη και επηρεάζοντας την ψυχολογία του πελάτη, μέσω ...
Διοργανωτής: Ευεπιχειρείν - Σεμινάρια – Εκπαίδευση
Έναρξη: 09/05/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΚΡΙΣΗΣΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΚΡΙΣΗΣ
Γιατί η εξυπηρέτηση είναι σημαντική. Ηγεσία: Πόσο σημαντική είναι στην εξυπηρέτηση. Ποιότητα Υπηρεσιών. Εστίαση στους πελάτες. Πρότυπα εξυπηρέτησης. Παράπονα και διαχείρισή τους. Συναισθηματική Νοημοσύνη. Γλώσσα Σώματος ...
Διοργανωτής: HELLAS NETWORK
Έναρξη: 10/05/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ- ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΠΕΛΑΤΗΣ MYSTERY CLIENT- GUEST SATISFACTIONΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ- ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΠΕΛΑΤΗΣ MYSTERY CLIENT- GUEST SATISFACTION
Το συγκεκριμένο σεμινάριο, δημιουργεί τις προδιαγραφές αξιολόγησης της ποιότητας και φυσικά στοχεύει σε τεχνικές πωλήσεων και λειτουργίας για την επανάληψη του πελάτη.
Διοργανωτής: TUV HELLAS
Έναρξη: 12/05/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Ποιότητα, Διαχείριση, Ικανοποίηση και Εξυπηρέτηση Πελατών στον Ξενοδοχειακό ΚλάδοΠοιότητα, Διαχείριση, Ικανοποίηση και Εξυπηρέτηση Πελατών στον Ξενοδοχειακό Κλάδο
Διαφορές του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών σε σχέση με το Μάρκετινγκ Προϊόντων, H έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης, Η Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Η σημασία της ποιότητας στα Ξενοδοχεία (Customer Satisfaction & Service quality)...
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 09/05/2017
Πόλη: Εξ Αποστάσεως
Διεξάγεται επίσης ▼
ΑΘΗΝΑ
Οργάνωση και Διοίκηση Καταστήματος Λιανικής ΠώλησηςΟργάνωση και Διοίκηση Καταστήματος Λιανικής Πώλησης
Οργάνωση και Διοίκηση καταστήματος Λιανικής, Marketing Λιανικού Εμπορίου, Η οργάνωση του Καταστήματος, Βασικές αρχές Merchandising καταστήματος, Βιτρίνα Βασικά Χαρακτηριστικά, Ο επιτυχημένος Πωλητής, Η ψυχολογία της λιανικής πώλησης, Συμπεριφορά ...
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 15/05/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διεξάγεται επίσης ▼
Εξ Αποστάσεως
Η Τέχνη της Επικοινωνίας, ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνωνΗ Τέχνη της Επικοινωνίας, ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων
Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι συμμετέχοντες με το πέρας της εκπαίδευσης, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε θεωρητικό, αλλά και σε πρακτικό επίπεδο, με συγκεκριμένες τεχνικές και πρακτικά εργαλεία επικοινωνίας.
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 08/05/2017
Πόλη: Εξ Αποστάσεως
Διεξάγεται επίσης ▼
ΑΘΗΝΑ
Διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατώνΔιαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκμάθηση και η εμπέδωση τεχνικών εξυπηρέτησης πελατών με βάση την πελατοκεντρική αυτή φιλοσοφία , που θα λειτουργεί ως μοχλός διατήρησης ικανοποιημένων πελατών, καθώς και ο εμπλουτισμός αυτών των τεχνικών με νέα...
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 16/05/2017
Πόλη: Εξ Αποστάσεως
Διεξάγεται επίσης ▼
ΑΘΗΝΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ISO 10002:2014ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ISO 10002:2014
Το εκπαιδευτικό πρόγραµµα πληροί τις απαιτήσεις σε ότι αφορά στη διαχείριση - ικανοποίησης των παραπόνων από πελάτες, σύµφωνα µε το πρότυπο ISO 10002. Στο πρόγραμμα αναλύονται οι απαιτήσεις του ISO 10002 και παρουσιάζονται τεχνικές καθοδήγησης ...
Διοργανωτής: TUV AUSTRIA ACADEMY
Έναρξη: 31/05/2017
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Διεξάγεται επίσης ▼
ΑΘΗΝΑ | ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Διαπροσωπική & Τηλεφωνική Επικοινωνία – Εξυπηρέτηση ΠελατώνΔιαπροσωπική & Τηλεφωνική Επικοινωνία – Εξυπηρέτηση Πελατών
Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα μπορούν να τοποθετήσουν τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών στο πλαίσιο της ολικής ποιότητας και να προσδιορίσουν πρακτικούς τρόπους εφαρμογής ποιοτικής πώλησης και εξυπηρέτησης σε κάθε στάδιο πώλησης ...
Διοργανωτής: PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 12/06/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ISO 10002ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ISO 10002
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστούν οι απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002 που αφορούν σε θέματα αποτελεσματικού και αποδοτικού χειρισμού παραπόνων ή οποιασδήποτε δυσαρέσκειας των πελατών προς έναν οργανισμό, ώστε να επιτευχθεί η κατά το δυνατό...
Διοργανωτής: TUV HELLAS
Έναρξη: 23/06/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
CUSTOMER SERVICE: Διαχείριση & Ικανοποίηση ΠελατώνCUSTOMER SERVICE: Διαχείριση & Ικανοποίηση Πελατών
Οι στόχοι του σεμιναρίου είναι: Η κατανόηση των απαιτήσεων & των προσδοκιών του σημερινού και του αυριανού Πελάτη. Η ανάπτυξη βέλτιστων ικανοτήτων Επικοινωνίας, Εξυπηρέτησης & Ικανοποίησης Πελατών.
Διοργανωτής: TUV HELLAS
Έναρξη: 12/07/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ | ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ | ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
Όλοι οι άνθρωποι που έρχονται σε επαφή με άλλους ανθρώπους, ασχέτως της φύσης της εργασίας τους χρειάζεται να μάθουν να χειρίζονται σωστά τις αρχές της διαπροσωπικής επικοινωνίας. Μαθαίνοντας να αναγνωρίζουν τους τύπους των ανθρώπων με τους οποίους ...
Διοργανωτής: TUV AUSTRIA ACADEMY
Έναρξη: 19/12/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
 Σελίδα 1 Από 1  
Χορηγοί Ενότητας
Σεμινάριο Πωλήσεων σε DVD
Μάθετε τα βασικά των πωλήσεων
πρακτικές ιδέες για μικρές επιχειρήσεις

επιστροφή