Σεμινάρια: Πωλήσεις

Χορηγοί Ενότητας
Απόκτησε Executive Diploma Digital & Social Media Marketing
Γίνε Social Media Expert!
ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
Σεμινάριο Πωλήσεων σε DVD
Μάθετε τα βασικά των πωλήσεων
πρακτικές ιδέες για μικρές επιχειρήσεις

Βρέθηκαν 20 καταχωρήσεις

 Σελίδα 1 Από 2   επόμενη τελευταία 
Online Shopping | e-Commerce StrategyOnline Shopping | e-Commerce Strategy
Η δημιουργία και η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, που αποσκοπεί στην προώθηση ενός προϊόντος, μίας υπηρεσίας & μίας επιχείρησης. Οι στρατηγικές εφαρμογές και η μεθοδολογία για το “στήσιμο ηλεκτρονικής βιτρίνας”. Τα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου...
Διοργανωτής: AKTO - Art & Design
Έναρξη: 31/03/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να μυήσει, να ευαισθητοποιήσει και να καθοδηγήσει τους συμμετέχοντες στις σύγχρονες μεθόδους και διαδικασίες στο δίκτυο πωλήσεων. Οι εισηγήσεις ξεδιπλώνουν τις σύγχρονες μεθόδους για ένα παραγωγικό και κερδοφόρο δίκτυο
Διοργανωτής: PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
SaleSmart: Πωλήσεις Έξυπνες, Πειστικές, Αποτελεσματικές, ΚερδοφόρεςSaleSmart: Πωλήσεις Έξυπνες, Πειστικές, Αποτελεσματικές, Κερδοφόρες
Χτίζοντας έξυπνα την πελατειακή εμπλοκή, Διαβάζοντας τη συμπεριφορά του πελάτη, Η ευρηματική πώληση της λύσης, της συμβουλής, της αυτοπεποίθησης, Πουλώντας έξυπνα τη διαφορά: Πώς, Πότε
Διοργανωτής: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ στο Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Με την ολοκλήρωση της κατάρτισης οι συμμετέχοντες θα γνωρίζουν τις τεχνικές retention, αντιμετωπίζουν επιτυχώς τις κρίσεις, γνωρίζουν να θεσμοθετούν προληπτικά μέτρα retention, συστηματοποιήσουν τις υπάρχουσες γνώσεις.
Διοργανωτής: PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Οργάνωση και Διοίκηση Καταστήματος Λιανικής ΠώλησηςΟργάνωση και Διοίκηση Καταστήματος Λιανικής Πώλησης
Οργάνωση και Διοίκηση καταστήματος Λιανικής, Marketing Λιανικού Εμπορίου, Η οργάνωση του Καταστήματος, Βασικές αρχές Merchandising καταστήματος, Βιτρίνα Βασικά Χαρακτηριστικά, Ο επιτυχημένος Πωλητής, Η ψυχολογία της λιανικής πώλησης, Συμπεριφορά ...
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διεξάγεται επίσης ▼
Εξ Αποστάσεως
Σύγχρονες πωλήσεις με τη μέθοδο επικοινωνίας του NLP (Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός)Σύγχρονες πωλήσεις με τη μέθοδο επικοινωνίας του NLP (Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός)
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκμάθηση των βασικών αρχών της επικοινωνίας, που χρησιμοποιούν όλοι οι επιτυχημένοι ηγέτες και επιχειρηματίες ανά τον κόσμο. Η γνωριμία με τον ΝΓΠ, είναι μία ευκαιρία απόκτησης της γνώσης που χρειάζεται ο κάθε άνθρωπος αν...
Διοργανωτής: FUTURE BUSINESS SCHOOL
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Ψυχολογία ΚαταναλωτήΨυχολογία Καταναλωτή
Γνωρίστε τον πελάτη, για να επιτύχετε στη πώληση. Πως μπορείς να προσελκύσεις πελάτες, όταν δεν γνωρίζεις τι σκέφτονται; Όταν δεν μπορείς να διαγνώσεις τις ανάγκες τους; Ποια είναι η διαδικασία λήψης της απόφασης; Τι αγοράζουν, γιατί, πότε, πως από...
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 10/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διεξάγεται επίσης ▼
Εξ Αποστάσεως
Complex Negotiation SkillsComplex Negotiation Skills
Η Huthwaite εδώ και τέσσερις δεκαετίες ερευνά το τι ακριβώς συμβαίνει στις επιτυχείς εμπορικές διαπραγματεύσεις. Η έρευνα μας δείχνει πώς ένα μελετημένο Μοντέλο Επιτυχίας μπορεί ν' αποτυπώσει τις στρατηγικές, τακτικές και δεξιότητες ενός επιτυχημένου ...
Διοργανωτής: ICAP Training Solutions
Έναρξη: 10/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διεξάγεται επίσης ▼
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πωλήσεις & MarketingΠωλήσεις & Marketing
Η πώληση ως επάγγελμα, είναι κάτι που τρομοκρατεί τους περισσότερους ανθρώπους. Κι όμως η πώληση αποτελεί τόσο αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας μιας επιχείρησης που οι καλοί πωλητές έχουν μεγάλη ζήτηση. Η επιτυχημένη πώληση δεν είναι μια πορεία ...
Διοργανωτής: HELLAS NETWORK
Έναρξη: 12/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Η πώληση. Το επικοινωνιακό στυλ του πελάτη και οι ανάγκες του. Πως να αναγνωρίζουμε και να προσαρμόζουμε τη συμπεριφορά μας στο επικοινωνιακό στυλ του πελάτη. Στοιχεία εξερχόμενων και εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων. Τα βήματα τα πώλησης. Η προετοιμα...
Διοργανωτής: PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 24/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Η Χρήση του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού στις Πωλήσεις για αύξηση Πωλήσεων και ικανοποίηση πελατώνΗ Χρήση του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού στις Πωλήσεις για αύξηση Πωλήσεων και ικανοποίηση πελατών
Η χρήση των τεχνικών του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμούς (NLP) στις πωλήσεις, ενισχύει τον βαθμό της ικανοποίησης των πελατών και βοηθάει ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις. Αυτή η προσέγγιση σας δίνει τη ικανότητα να ταιριάξετε τα προϊόντα ...
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 24/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διεξάγεται επίσης ▼
Εξ Αποστάσεως
Αποτελεσματική Διαχείριση Απαιτήσεων - Receivables ManagementΑποτελεσματική Διαχείριση Απαιτήσεων - Receivables Management
Η κρίση και ό,τι αυτή επιφέρει, επηρεάζει και τη φύση των συναλλαγών με τους πελάτες. Η διαχείριση απαιτήσεων δυσκολεύει ολοένα και περισσότερο. Η ορθή διάγνωση, παρακολούθηση και κυρίως η διαχείριση των οφειλών είναι επιτακτικότερη από ποτέ.
Διοργανωτής: ICAP Training Solutions
Έναρξη: 26/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διεξάγεται επίσης ▼
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
PITCH - Maximizing TelesalesPITCH - Maximizing Telesales
Πώς μπορεί ο πωλητής να χρησιμοποιήσει τη συμβουλευτική προσέγγιση για να εστιάσει στις ανάγκες του πελάτη, όταν έχει περιορισμένο χρόνο τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί του; Η διεξαγωγή μια συνομιλίας πώλησης που θα προσελκύει το ενδιαφέρον του πελάτη ...
Διοργανωτής: ICAP Training Solutions
Έναρξη: 08/05/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη - Διαδραστικό 6ωρο Εργαστήριο (workshop)Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη - Διαδραστικό 6ωρο Εργαστήριο (workshop)
Διαδραστικό 6ωρο Εργαστήριο (workshop) μέσω του οποίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να συνδέσουν αποτελεσματικά την τρέχουσα πελατεία τους με τις κατάλληλες τεχνικές πωλήσεων λαμβάνοντας υπόψη και επηρεάζοντας την ψυχολογία του πελάτη, μέσω ...
Διοργανωτής: Ευεπιχειρείν - Σεμινάρια – Εκπαίδευση
Έναρξη: 09/05/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
YIELD Management Ξενοδοχειακών και Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνYIELD Management Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων
Γνωρίστε τα μυστικά του Yield Management και μάθετε πως μπορεί να συμβάλλει στην Αύξηση της Κερδοφορίας της Επιχείρησής σας!
Διοργανωτής: Ευεπιχειρείν - Σεμινάρια – Εκπαίδευση
Έναρξη: 10/05/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
 Σελίδα 1 Από 2   επόμενη τελευταία 
Χορηγοί Ενότητας
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DIGITAL MARKETING MASTER ΕΝΑΡΞH 28/03
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΟΠΩΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ELEARNING.

επιστροφή