Σεμινάρια: Πωλήσεις & Marketing

Χορηγοί Ενότητας
Σεμινάριο Πωλήσεων σε DVD
Μάθετε τα βασικά των πωλήσεων
πρακτικές ιδέες για μικρές επιχειρήσεις
Απόκτησε Executive Diploma Digital & Social Media Marketing
Γίνε Social Media Expert!
ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

Βρέθηκαν 57 καταχωρήσεις

πρώτη προηγούμενη  Σελίδα 2 Από 4   επόμενη τελευταία 
Ποιοτική Τηλεφωνική ΕπικοινωνίαΠοιοτική Τηλεφωνική Επικοινωνία
Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της επιχείρησης έχει η τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ. Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, στελέχη επιχειρήσεων κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία να διαπράττουν ...
Διοργανωτής: Abpm
Έναρξη: 31/03/2017
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Διεξάγεται επίσης ▼
ΑΘΗΝΑ
Social Media Marketing MASTER Professional DiplomaSocial Media Marketing MASTER Professional Diploma
Το πιο ολοκληρωμένο σεμιναριο Social Media Marketing Master που παρέχει ολοκληρωμένη γνώση & στρατηγική συνδυάζοντας 9 σεμιναρια social media με 11 social media εργαλεία και 4 διαφημιστικές πλατφόρμες. Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Google Plus...
Διοργανωτής: LEADER SCHOOL Seminars & Coaching
Έναρξη: 02/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
SaleSmart: Πωλήσεις Έξυπνες, Πειστικές, Αποτελεσματικές, ΚερδοφόρεςSaleSmart: Πωλήσεις Έξυπνες, Πειστικές, Αποτελεσματικές, Κερδοφόρες
Χτίζοντας έξυπνα την πελατειακή εμπλοκή, Διαβάζοντας τη συμπεριφορά του πελάτη, Η ευρηματική πώληση της λύσης, της συμβουλής, της αυτοπεποίθησης, Πουλώντας έξυπνα τη διαφορά: Πώς, Πότε
Διοργανωτής: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ στο Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Persuasive Presentation SkillsPersuasive Presentation Skills
Στο τέλος του προγράμματος κάθε συμμετέχων θα έχει αναλύσει μια τρέχουσα πρόταση και παρουσίαση, που θα έχει φέρει μαζί του στο πρόγραμμα, και θα έχει αναλογιστεί τα ισχυρά και ασθενή σημεία που αυτή έχει...
Διοργανωτής: ICAP Training Solutions
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διεξάγεται επίσης ▼
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ποιότητα, Διαχείριση, Ικανοποίηση και Εξυπηρέτηση Πελατών στον Ξενοδοχειακό ΚλάδοΠοιότητα, Διαχείριση, Ικανοποίηση και Εξυπηρέτηση Πελατών στον Ξενοδοχειακό Κλάδο
Διαφορές του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών σε σχέση με το Μάρκετινγκ Προϊόντων, H έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης, Η Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Η σημασία της ποιότητας στα Ξενοδοχεία (Customer Satisfaction & Service quality)...
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
DIGITAL MARKETING MASTER PROFESSIONAL DIPLOMADIGITAL MARKETING MASTER PROFESSIONAL DIPLOMA
Επαγγελματικά σεμιναρια Digital Marketing που περιέχουν πρακτική γνώση, τεχνικές, εργαλεία, στρατηγική και αποκλειστική μεθοδολογία Leader School για online επιτυχία. Με το σεμινάριο Digital Marketing Master PRO του Leader School εκτός από την άμεση ...
Διοργανωτής: LEADER SCHOOL Seminars & Coaching
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
INTERNET MARKETING PROFESSIONAL DIPLOMAINTERNET MARKETING PROFESSIONAL DIPLOMA
Ένα ολοκληρωμένο σεμινάριο internet marketing που παρέχει στρατηγική και εργαλεία για την προώθηση ενός site / εταιρείας / επαγγελματία στο διαδίκτυο.
Διοργανωτής: LEADER SCHOOL Seminars & Coaching
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να μυήσει, να ευαισθητοποιήσει και να καθοδηγήσει τους συμμετέχοντες στις σύγχρονες μεθόδους και διαδικασίες στο δίκτυο πωλήσεων. Οι εισηγήσεις ξεδιπλώνουν τις σύγχρονες μεθόδους για ένα παραγωγικό και κερδοφόρο δίκτυο
Διοργανωτής: PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Με την ολοκλήρωση της κατάρτισης οι συμμετέχοντες θα γνωρίζουν τις τεχνικές retention, αντιμετωπίζουν επιτυχώς τις κρίσεις, γνωρίζουν να θεσμοθετούν προληπτικά μέτρα retention, συστηματοποιήσουν τις υπάρχουσες γνώσεις.
Διοργανωτής: PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Οργάνωση και Διοίκηση Καταστήματος Λιανικής ΠώλησηςΟργάνωση και Διοίκηση Καταστήματος Λιανικής Πώλησης
Οργάνωση και Διοίκηση καταστήματος Λιανικής, Marketing Λιανικού Εμπορίου, Η οργάνωση του Καταστήματος, Βασικές αρχές Merchandising καταστήματος, Βιτρίνα Βασικά Χαρακτηριστικά, Ο επιτυχημένος Πωλητής, Η ψυχολογία της λιανικής πώλησης, Συμπεριφορά ...
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 28/03/2017
Πόλη: Εξ Αποστάσεως
Διεξάγεται επίσης ▼
ΑΘΗΝΑ
Σύγχρονες πωλήσεις με τη μέθοδο επικοινωνίας του NLP (Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός)Σύγχρονες πωλήσεις με τη μέθοδο επικοινωνίας του NLP (Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός)
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκμάθηση των βασικών αρχών της επικοινωνίας, που χρησιμοποιούν όλοι οι επιτυχημένοι ηγέτες και επιχειρηματίες ανά τον κόσμο. Η γνωριμία με τον ΝΓΠ, είναι μία ευκαιρία απόκτησης της γνώσης που χρειάζεται ο κάθε άνθρωπος αν...
Διοργανωτής: FUTURE BUSINESS SCHOOL
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
eCommerce: Σεμινάριο Πωλήσεων & Διαφήμισης για eshopeCommerce: Σεμινάριο Πωλήσεων & Διαφήμισης για eshop
Η δημιουργία eshop σήμερα δεν είναι μια απλή διαδικασία. Στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της Ελληνικής αγοράς μπορείς εύκολα να φτιάξεις “άλλο ένα eshop” αλλά δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης για ιδιοκτήτες eshop και ...
Διοργανωτής: LEADER SCHOOL Seminars & Coaching
Έναρξη: 03/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Πωλήσεις & Διαφήμιση μέσω ΔιαδικτύουΠωλήσεις & Διαφήμιση μέσω Διαδικτύου
Πλήρες σεμινάριο για διαφήμιση στο διαδίκτυο σε όλα τα μέσα. Το σεμινάριο συνδυάζει γνώσεις και πρακτικές για διαφήμιση σε μεγάλα site & blogs, στο Adwords, στα Social Media (Facebook, YouTube κλπ) , μέσω Affiliate Marketing καθώς και με εναλλακτικές ...
Διοργανωτής: LEADER SCHOOL Seminars & Coaching
Έναρξη: 04/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Online Communication & Social Media ΙI (Advanced Level)Online Communication & Social Media ΙI (Advanced Level)
Στρατηγική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία: Πόσο έχουν αλλάξει με την είσοδο των Social Media στη ζωή μας; Μπαίνουμε ακόμα πιο βαθιά στη λογική των νέων μέσων επικοινωνίας. Μαθαίνουμε να αξιοποιούμε νέους τρόπους διαφήμισης και προώθησης. Μαθαίνουμε να...
Διοργανωτής: AKTO - Art & Design
Έναρξη: 04/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
CUSTOMER SERVICE: Διαχείριση & Ικανοποίηση ΠελατώνCUSTOMER SERVICE: Διαχείριση & Ικανοποίηση Πελατών
Οι στόχοι του σεμιναρίου είναι: Η κατανόηση των απαιτήσεων & των προσδοκιών του σημερινού και του αυριανού Πελάτη. Η ανάπτυξη βέλτιστων ικανοτήτων Επικοινωνίας, Εξυπηρέτησης & Ικανοποίησης Πελατών.
Διοργανωτής: TUV HELLAS
Έναρξη: 05/04/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
πρώτη προηγούμενη  Σελίδα 2 Από 4   επόμενη τελευταία 
Χορηγοί Ενότητας
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DIGITAL MARKETING MASTER ΕΝΑΡΞH 23/03
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΟΠΩΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ELEARNING.

επιστροφή