Newsletter
Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να ενημερώνεστε Δωρεάν για όλα τα τελευταία Σεμινάρια και Προγράμματα E-Learning.


Σεμινάρια: Προσωπική Ανάπτυξη

Χορηγοί Ενότητας
Certified Paralegal Program
Το μοναδικό πρόγραμμα ειδίκευσης για
στελέχη νομικών επαγγελμάτων
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων (Θεωρία και Πράξη) 60ωρών
Πραγματοποιείται Εξ αποστάσεως ή Κανονικά

Βρέθηκαν 33 καταχωρήσεις

 Σελίδα 1 Από 3   επόμενη τελευταία 
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ – ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ.ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ – ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η αντιμετώπιση των πολιτισμικών συγκρούσεων που μπορεί να προκύψουν εντός μιας πολυεθνικής επιχείρησης, μέσω της κατανόησης των συνθηκών που οδήγησαν στις διαφορετικές προσεγγίσεις των λαών σχετικά με τους τρόπους με τους ...
Διοργανωτής: TUV HELLAS
Έναρξη: 24/02/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να κατανοήσουν τους παράγοντες που περιορίζουν την αποτελεσματική διαχείριση του εργασιακού χρόνου και να μάθουν τρόπους σωστής αξιοποίησης του χρόνου ...
Διοργανωτής: ΜΕΣΟΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Κε.Δι.Βι.Μ. 1
Έναρξη: 28/02/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο με θέμα Διαμεσολάβηση στο χώρο εργασίας οι συμμετέχοντες θα μάθουν: Τι είναι η διαδικασία της διαμεσολάβησης και πως χρησιμοποιείται το εργαλείο αυτό στον εργασιακό χώρο. Ποια τα οφέλη αυτής της διαδικασίας και πως ...
Διοργανωτής: TUV HELLAS
Έναρξη: 28/02/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Conflict Management (Διαχείριση Συγκρούσεων)Conflict Management (Διαχείριση Συγκρούσεων)
Να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να διαχειρίζονται τις διαφωνίες που προκύπτουν ώστε να καταλήγουν σε ένα παραγωγικό αποτέλεσμα, να τους βοηθήσει να κατανοήσουν το επικοινωνιακό πλαίσιο της σύγκρουσης καθώς και να ενισχύσει τις δεξιότητες που απαιτούντα...
Διοργανωτής: FUTURE BUSINESS SCHOOL
Έναρξη: 28/02/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διαπραγματεύσεις (θεωρία και πράξη)Διαπραγματεύσεις (θεωρία και πράξη)
Οι διαπραγματεύσεις αποτελούν μια πολύ σημαντική δραστηριότητα και για τους επαγγελματίες και για κάθε άτομο, που αρκετές φορές βρίσκεται στην ανάγκη να διαπραγματευτεί. Η διαπραγμάτευση τις περισσότερες φορές έχει δώσει τη λύση σε τεράστια προβλήματα...
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 28/02/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Εργασιακές Σχέσεις - Υποδείγματα χειρισμού Εργασιακών ΣχέσεωνΕργασιακές Σχέσεις - Υποδείγματα χειρισμού Εργασιακών Σχέσεων
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει, τους συμμετέχοντες, με έναν ουσιαστικό τρόπο να κατανοήσουν όλο το πλαίσιο των εργασιακών σχέσεων, θεωρητικά και πρακτικά και έτσι να μπορέσουν με αποτελεσματικότητα και ασφάλεια να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσει...
Διοργανωτής: Synergy Solution m.v.p. A.E
Έναρξη: 28/02/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ: Μύθος ή ΠραγματικότηταΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ: Μύθος ή Πραγματικότητα
Πηγές ενδοοργανωτικών συγκρούσεων. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των συγκρούσεων. Στοιχεία της προσωπικότητας που συνδέονται με την σύγκρουση. Το περιεχόμενο μιας σύγκρουσης( θέμα & συναισθήματα). Μοντέλα διαχείρισης της σύγκρουσης. Ανάπτυξη των ...
Διοργανωτής: PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 01/03/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
COACHING & MENTORING ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣCOACHING & MENTORING ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Στις σημερινές επιχειρήσεις και οργανισμούς παρατηρούνται συχνά οι συνέπειες της έλλειψης ικανών και εκπαιδευμένων στελεχών τα οποία θα παίξουν το ρόλο του μέντορα και του coach σε όσους εργαζομένους το έχουν ανάγκη. Οι καθημερινές ανταγωνιστικές ...
Διοργανωτής: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Έναρξη: 01/03/2017
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Διαχείριση Xρόνου και Άγχους (Time Stress Management)Διαχείριση Xρόνου και Άγχους (Time Stress Management)
Σκοπός του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν τρόπους αποτελεσματικής αξιοποίησης του χρόνου τους στην καθημερινή επαγγελματική τους ζωή. Να τους βοηθήσει να εντοπίσουν τις πηγές του άγχους τους ...
Διοργανωτής: ΙΒΕΠΕ – ΣΕΒ
Έναρξη: 01/03/2017
Πόλη: ΠΑΤΡΑ
Διεξάγεται επίσης ▼
ΑΘΗΝΑ | ΒΟΛΟΣ
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Η ποιότητα της Επικοινωνίας της εταιρείας με Πελάτες - Προμηθευτές, η αποτελεσματική Ενδοεταιρική Επικοινωνία και οι Επιτυχημένες Παρουσιάσεις, συνιστούν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Γίνεται παρουσίαση στη διαδικασία της Επικοινωνίας, στις ...
Διοργανωτής: TQM Training
Έναρξη: 03/03/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΙΛΙΑΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΙΛΙΑ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών μηχανισμών για το σχεδιασμό και την εκφορά αποτελεσματικής δημόσιας ομιλίας, σε όλες τις συνθήκες.
Διοργανωτής: TUV HELLAS
Έναρξη: 03/03/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ
Η Συναισθηματική Νοημοσύνη αναφέρεται στην ικανότητα του ανθρώπου και κατ’ επέκταση του κάθε εργαζόμενου να γνωρίζει και να ελέγχει τα συναισθήματα & τις συμπεριφορές του. Τα περισσότερα επαγγέλματα συμπεριλαμβάνουν τη συναναστροφή και τη συνεργασία ...
Διοργανωτής: TUV HELLAS
Έναρξη: 06/03/2017
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Διεξάγεται επίσης ▼
ΑΘΗΝΑ
ΕΠIKOINΩNΩ ΠIO AΠOTEΛEΣMATIKA: Τεχνικές Nευρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού (N.L.P.)ΕΠIKOINΩNΩ ΠIO AΠOTEΛEΣMATIKA: Τεχνικές Nευρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού (N.L.P.)
Πρόκειται για ένα εργαστήριο το οποίο επικεντρώνεται στις βασικές αρχές της εποικοδομητικής και αποτελεσματικής επικοινωνίας που μας επιτρέπει να δίνουμε το σωστό μήνυμα, τη σωστή στιγμή με το σωστό τρόπο στον συνομιλητή μας. Το σεμινάριο είναι ...
Διοργανωτής: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ στο Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού
Έναρξη: 06/03/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Να αναπτύξει τη νέα αντίληψη περί επαγγελματικής επιτυχίας στο χώρο εργασίας, που σχετίζεται με την Συναισθηματική Νοημοσύνη, με σκοπό να μεταβιβάσει γνώσεις και πρακτικές για αποτελεσματικότερη καθοδήγηση της ανθρώπινης ...
Διοργανωτής: PRIMUS Business & IT Training
Έναρξη: 06/03/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ & ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ & ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Συμπεριφορά πελατών και εταιρική πολιτική. Γιατί παραπονιούνται οι πελάτες; Ο χειρισμός του θυμού των πελατών. Τα βήματα χειρισμού των παραπόνων. Τα εμπόδια και πώς να τα αποφύγετε ...
Διοργανωτής: ΜΕΣΟΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Κε.Δι.Βι.Μ. 1
Έναρξη: 06/03/2017
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
 Σελίδα 1 Από 3   επόμενη τελευταία 
Χορηγοί Ενότητας
Οργάνωση Καθημερινότητας Στελεχών
Θεσσαλονίκη: 7/3/2017
Αθήνα: 2/3/2017
Διαφήμιση στα Κοινωνικά Μέσα και τις Μηχανές Αναζήτησης
Έναρξη: 09/02/2017 - Εξ αποστάσεως
Λεωνίδας Χατζηθωμάς, Λέκτορας Πα.Μακ.

επιστροφή