Νέα
19/05/2017

Πώς να προωθήσετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας στο Ίντερνετ; (Μέρος Πρώτο)

του Σ. Κοσμετάτου

Η στροφή προς το διαδίκτυο συντελείται μέρα με τη μέρα και στη χώρα μας με γοργούς ρυθμούς, γεγονός που δεν αφήνει περιθώρια στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να μην αξιοποιούν τα σύγχρονα εργαλεία marketing.

Επιτακτική ανάγκη για κάθε νέο επιχειρηματία αποτελούν τα σεμιναρια μαρκετινγκ καθώς η ολοένα αυξανόμενη διαφημιστική προβολή των επιχειρήσεων στο Διαδίκτυο ανεβάζει τον ανταγωνισμό στα ύψη. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά κανάλια, η διαφήμιση στο διαδίκτυο έχει περιορισμένες θέσεις για κάθε αγορά κι έτσι ο ανταγωνισμός γίνεται εξοντωτικός. Το θέμα λοιπόν δεν είναι να κάνετε απλά διαφήμιση αλλά πως θα την κάνετε αποτελεσματικά.

Πώς θα το καταφέρετε; Διαβάστε στη συνέχεια μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά τα διαφημιστικά σας μηνύματα στα social media και εν γένει στο Ίντερνετ.

Εστιάστε στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών

Οι παραδοσιακές μέθοδοι διαφημιστικής προβολής απευθύνονται με μαζικό τρόπο στο καταναλωτικό κοινό χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τις πραγματικές τους επιθυμίες. Στην εποχή ωστόσο των ψηφιακών κοινωνικών δικτύων οι εν λόγω πρακτικές δεν βρίσκουν ανταπόκριση. Είναι απαραίτητο να έχετε τα αυτιά σας ανοιχτά στις προσδοκίες και τις ανάγκες των δυνητικών πελατών σας.

Ακούστε, ενημερωθείτε, μελετήστε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε με διαφημιστικά μηνύματα και να είστε πρόθυμος να απαντήσετε στα ερωτήματά τους. Βρείτε τις κοινότητες που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, ακούστε τη γνώμη των καταναλωτών και βελτιωθείτε για να σας προτιμούν.

Δημιουργήστε χρηστικό περιεχόμενο για τα social media

Επικοινωνήστε τη χρηστικότητα των προϊόντων ή τους τρόπους αξιοποίησης των υπηρεσιών που παρέχει η επιχείρησή σας σε κοινωνικά δίκτυα και κοινότητες χρηστών - καταναλωτών. Παρόμοιας προσέγγισης περιεχόμενο είναι απαραίτητο να αποστέλλετε και στους πελάτες της επιχείρησής σας με newsletter, ώστε να προσφέρετε λύσεις σε ζητήματα που πιθανώς αντιμετωπίζουν.

Προσπαθήστε να καλύπτετε τις προσδοκίες των πελατών σας προσφέροντας χρηστικό περιεχόμενο που παράλληλα εξυπηρετεί τους επιχειρηματικούς σας σκοπούς. Είναι σημαντικό να παρέχετε σε κάθε ενδιαφερόμενο εξατομικευμένη εμπειρία προκειμένου να αυξήσετε τις πιθανότητες να σας εμπιστευτεί και να προστεθεί στη λίστα των πελατών σας. Με τον διαμοιρασμό ουσιαστικού περιεχομένου θα καταφέρετε ακόμη, να ενθαρρύνετε τους παραλήπτες ώστε να μιλήσουν για την επιχείρησή σας σε άλλους. Δεν είναι μακριά η στιγμή που θα γίνετε viral!

Βρεθείτε όπου «συχνάζουν» οι δυνητικοί πελάτες σας

Επικεντρώστε τις προσπάθειές στο να εντοπίσετε πού βρίσκεται το καταναλωτικό κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας καθώς και τα επαγγελματικά προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς προσφέρουν την ευκαιρία να το καταφέρετε. Δημιουργήστε ευκαιρίες για συζήτηση, απαντήστε στα σχόλια των χρηστών, προτείνετε λύσεις, προσφέρετε συμβουλές, ενθαρρύνετε το κοινό σας να πραγματοποιεί περισσότερο συνειδητοποιημένες αγορές. Θα καταφέρετε με αυτούς τους τρόπους να προσεγγίσετε τους δυνητικούς καταναλωτές στα σημεία όπου βρίσκονται και να τους φέρετε κοντά σας. Όσο πιο προσιτοί είστε, τόσοι περισσότεροι θα σας προτιμήσουν.

Εκπαιδευτής Digital Marketing
Εισηγητής Σεμιναρίων Digital Marketing
email Facebook LinkedIn
Με πάνω από 12 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση διαδικτυακής περιουσίας (site, e-shop, social media profiles, communities, blogs) και την προώθηση επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, ο Σίμος Κοσμετάτος εργάζεται ως εκπαιδευτής σε θέματα Social Media & Internet ...


περισσότερα νέα της κατηγορίας

21/06/2017
Καλύτερο online marketing με τη χρήση buyer personas
του Λ.Ψιλούτσικου