Νέα
07/12/2016

Σεμινάριο Διαχείρισης Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη στην Αθήνα

Διαχειρίσου με επιτυχία τα παράπονα & την ψυχολογία των πελατών σου...

Είναι κοινά αποδεκτό ότι σήμερα υπάρχει μεγάλη οικονομική στενότητα στην αγορά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουν ποτέ οι πελάτες να αγοράζουν για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες τους. Επιπλέον είναι κοινά αποδεκτό ότι η οικονομική στενότητα δημιουργεί γκρίνια και παράπονα τόσο για τα δικά μας προϊόντα όσο και των ανταγωνιστών.

Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι από τους πελάτες σας δεν θα πουν τίποτα όταν δεν θα μείνουν ευχαριστημένοι από την αντιμετώπιση που εισέπραξαν. Θα το πουν όμως σε όλους τους φίλους τους, ενώ συγχρόνως δεν πρόκειται να σας δώσουν δεύτερη ευκαιρία για να επανορθώσετε το λάθος που έγινε στην πρώτη τους επίσκεψη και θα χάσετε από υποψήφιους πελάτες και τους ανθρώπους που βρίσκονται κάτω από την επιρροή τους. Καταστροφική η επίδραση της άλλης πλευράς του γνωστού «από στόμα σε στόμα» και δυστυχώς «τα κακά μαντάτα», όπως λέει και ο λαός μας, διαδίδονται πολύ γρήγορα!

Όταν ένας πελάτης μας εκφράζει ένα παράπονο, τότε μας δίνεται η ευκαιρία είτε να το λύσουμε και να λάμψει η επιχείρησή μας στα μάτια του πελάτη, είτε να μην το κάνουμε και να απογοητεύσουμε τον πελάτη. Θα αναρωτηθεί κανείς τι είναι αυτό που κάνει τον χειρισμό παραπόνων τόσο σημαντικό, ίσως ακόμα πιο σημαντικό και από την τακτική και καθημερινή εξυπηρέτηση του πελάτη.

Την Τρίτη 13/12/2016 θα είναι κοντά μας στο Divani Palace Acropolis Hotel, ο εισηγητής κ. Κωνσταντακόπουλος Ανδρέας, σε ένα 6ωρο εξειδικευμένο διαδραστικό σεμινάριο με θέμα: «Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη»

Το 6ωρο Διαδραστικό Εργαστήριο (workshop) απευθύνεται σε:
• Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
• Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
• Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
• Ελεύθερους Επαγγελματίες
• Νομικούς και Ιατρούς
• Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών

Μέσω του 6ωρο σεμιναρίου θα είστε σε θέση να συνδέσετε αποτελεσματικά την τρέχουσα πελατεία σας με τις κατάλληλες τεχνικές πωλήσεων λαμβάνοντας υπόψη και επηρεάζοντας την ψυχολογία του πελάτη, μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων.

Εισηγητής: Κωνσταντακόπουλος Ανδρέας
Eισηγητής – Εκπαιδευτής σε φορείς και επιχειρήσεις του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Εισηγητής στο πρόγραμμα κατάρτισης “Diploma In Negotiation” του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και εκπαιδευτής στο Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕ.ΜΕ.Α).
Πρόεδρος Δ.Σ. Ένωσης Διαπραγματευτών Ελλάδος. Με εξειδίκευση στο αντικείμενο “Διαπραγματεύσεις Κρίσεων”, έχει εκπαιδευθεί από τη New Scotland Yard και το FBI και έχει παρακολουθήσει με επιτυχία δύο προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου της Ιατρικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην “Προαγωγή Ψυχικής Υγείας” και στην “Ανάπτυξη Ψυχοκοινωνικών Δεξιοτήτων” και είναι απόφοιτος της Σχολής Εθνικής Άμυνας στις Στρατηγικές και Αμυντικές Σπουδές.

*Ειδική τιμή για ΑΝΕΡΓΟΥΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ*

Περισσότερες πληροφορίες: Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη - 6ωρο Εργαστήριο (workshop)

Πληροφορίες & Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341
Fax: 211-4110533
Email: info@euepixeirein.grSite



περισσότερα νέα της κατηγορίας